توقع مردم از سرویسهای حملونقل هرروز در حال تغییر است و اگر درک درستی از این تغییر وجود نداشته باشد، همه سیاستهایی که در جهت حل مشکلات ترافیکی است با شکست روبرو خواهد شد. بههمراه نیز با درک این تغییر همواره در حال سیاستگذاری و ارائه سرویس های جدید به همشهریان خود است. در این مقاله قصد داریم شما را با سرویسهای جدید بههمراه آشنا کنیم.
۳ سرویس جدید
در حال حاضر بههمراه برای رفاه حال مشتریان خود سه سرویس جدید را به خدمات خود اضافه کرده است؛ این سه سرویس عبارت است از:
- همپیمایی
- آژانس
- دربستی
همپیمایی
سرویس همپیمایی چیست؟
همپیمایی یا carpoolingبهمنظور بهینهسازی سیستم حملونقل استفاده میشود. در همپیمایی مسافرانی که یک مبدا و مقصد یکسان دارند، از یک وسیله نقلیه استفاده میکنند.
این همپیمایی مزیتهای مختلفی دارد که میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
- صرفهجویی در وقت
- پرداخت هزینه کمتر نسبت به تاکسی اینترنتی
- مشارکت در حفظ محیطزیست
در طرح همپیمایی بههمراه، برای اینکه بتوان خدمت بیشتری به مردم ارائه شود، با تاکسی اینترنتی تپسی قرارداد همکاری نوشته شده است. در این طرح تپسی گزینهای با نام «سرویس همخط» روی صفحه کاربری خود قرار داده است. مسافر میتواند با لمس سرویس همخط از خطوط ارائه شده در بههمراه استفاده کند. استفاده از این سرویس موجب میشود تا مسافر در مسیرهایی که تاکسی وجود ندارد از سرویس بههمراه استفاده کند؛ ضمن اینکه مبلغ پرداختی بسیار کمتر از تاکسی دربستی است.
آژانس
این سرویس نیز از جدیدترین گزینههای بههمراه است. سرویس آژانس در اپلیکیشن بههمراه وجود نداشته و روی یک پنل مجزا ثبت شده است. این سرویس برای آژانسهای مسافرتی داخل شهرها در نظر گرفته شده است. هر آژانس شهری میتواند به پنل آژانس بههمراه مراجعه کرده و برای مسافران خود درخواست ماشین یا برای ماشینی که در اختیار دارد، مسافر ثبت کند.
درواقع سرویس آژانس بههمراه از آن جهت طراحی شده است که تمامی بخش خصوصی در حل مشکل ترافیک شریک شده و انحصارگرایی یک سیستم باعث حذف کسبوکارهای کوچک و محلی نشود. بههمراه تلاش میکند با سرویس آژانس به مردم این حس را القا کند که در هر زمان میتوانند از خط حملونقل عمومی استفاده کرده و نیاز به استفاده از وسایل نقلیه شخصی نیست.
دربستی
از دیگر خدمات جدید بههمراه ارائه سرویسهای دربستی است. برای همه ما این احتمال وجود دارد که یک مسیر مشخص را با افراد دیگر همسفر شویم. مثلا از شهری به شهر دیگر، یا یک مسافرت یکروزه در شهر؛ مسافرت با ماشین شخصی خطرات خاص خود را دارد؛ بهخصوص اینکه مصرف بنزین و استهلاک خودرو همیشه گزینههای پنهان در سفر است؛ برای همین افراد در اینگونه موارد از سرویس دربستی استفاده میکنند. بههمراه نیز برای رفاه حال مشتریان خود سرویس دربستی را فعال نموده است.
استفاده از سرویس دربستی بههمراه گزینه مناسبی برای شماست. مزایای استفاده از این گزینه عبارت است از:
- مسافرت با ناوگان پیشرفته بههمراه
- قیمتگذاری ضابطهمند و طبق قانون
اما این سرویسها پایان راه نیست و همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد، بههمراه، چشمانداز بزرگی برای رسیدن به آینده دارد.
سرویسهای بههمراه در آینده نزدیک
خدمت به مردم، از همان ابتدا در دستور طراحان بههمراه قرار گرفت و این اعتقاد وجود داشت که خدمترسانی هیچگاه نباید متوقف شود؛ از همین رو بههمراه قصد دارد آینده نزدیک در مسیر خدمت و توسعه ازسرویس های جدید خود رونمایی کند.
سرویس مدرسه
مطالعات شرکت به همراه نشان داده است که ترافیک در ساعات خاصی از روز شکل میگیرد و یکی از مهمترین آنها، زمان رفتن فرزندان به مدرسه است. این مشکل زمانی بیشتر خود را نشان میدهد که فاصله مدرسه تا خانه زیاد بوده و دانشآموز بهجای وسیله نقلیه عمومی از ماشین شخصی استفاده میکند. امن نبودن، تاخیر زیاد و شلوغی وسایل نقلیه؛ از جمله دلایلی است که والدین را ترغیب میکند، خود فرزندانشان را به مدرسه ببرند.
بههمراه در این زمینه قصد دارد نوآوری خاصی انجام دهد. سرویس مدارس بهگونهای است که والدین و دانشآموزان بدون هیچ نگرانی مسیر خانه تا مدرسه و بالعکس را طی کنند.
- سوارکردن سرنشین به تعداد صندلی
- انتخاب مسیر مشخص
- پرداخت هزینه کمتر نسبت به سرویسهای مدارس
- حرکت بدون تاخیر و تعجیل
ازجمله مزایای استفاده از سرویس مدارس بههمراه است. بههمراه این آمادگی را دارد، برای دانشآموزان مسیرهای جداگانه ثبت کرده و ساعات مشخص مطابق با درخواست والدین یا مدارس ثبت کند.
سرویس اداری
تاخیر در رسیدن به محل کار یکی از مشکلاتی است که همواره گریبانگیر کارکنان یک سازمان یا اداره است. ترافیک صبحگاهی، وضعیت بد، و شلوغ وسایل حملونقل عمومی موجب شده تا کارکنان قبل از طلوع آفتاب از خانه خارج شوند. چنین رفتاری موجب میشود کارکنان کمترین استراحت را داشته باشند. در نتیجه آنچه رخ میدهد کاهش راندمان کارمندان در محل کار خواهد بود.
بههمراه برای حل این معضل دستبهکار شده است و قرار است در آینده نزدیک سرویس اداری را راهاندازی کند. سرویس کارکنان میتواند طبق نظر سازمان یا درخواست کارکنان یک شرکت دایر شود.
بههمراه در حال طراحی سرویس اداری است و در اینده نزدیک از این سرویس رونمایی خواهد کرد. برای اطلاع از این سرویس و دیگر برنامههای بههمراه میتوانید ما را در اینستاگرام کنید.
یکی دیگر از مزایای استفاده از ناوگان بههمراه نسبت به وسایل نقلیه شخصی، امکان ثبت شکایت از راننده است. اگر در طول مسیر راننده هرگونه نکات و ضوابط آییننامهای بههمراه را رعایت نکند، مسافر این امکان را دارد تا شکایت خود را ثبت کند.
کلام پایانی
بههمراه مبدع سفرهای همزمان گروهی است. افراد با خرید بلیت این امکان را به دست میآورند که بدون توقف (از نقطه مبدا به مقصد) و با کمترین هزینه یک سفر درونشهری راحت را تجربه کنند. بههمراه تا به امروز توانسته است ۱۶۷ هزار نفر را در سطح کلانشهر تهران جابهجا کند. یکی از مواردی که موجب شده است بههمراه در تمام سالهای گذشته به فعالیت خود ادامه دهد و مسیر روبه رشد خود را هموار سازد؛ ابتکار و نوآوری در خدماتی است که ارائه میدهد.
شرکت بههمراه برای اینکه بتواند خدمات ویژهای به هموطنان عزیز ارائه دهد؛ همواره در حال حرکت روبهجلو است. تعهد در برقراری سفر و ایجاد سفری امن و راحت برای مسافران اصلیترین دغدغه بههمراه است.
آنچه مسلم است رضایت دوستان بههمراهی برای ما بسیار اهمیت دارد و ما تمام تلاش خود را در این زمینه انجام میدهیم. خوشحال میشویم، نظرات شما را بشنویم و اگر درخواست یا نقدی دارید برای ما ارسال کنید